Na obsah stránky

Slovenský systém kvality služieb v cestovnom ruchu

Vyhľadávanie

 

Aké sú výhody certifikácie v rámci SSKS CR?

Certifikované organizácie získajú prestížnu, medzinárodne porovnateľnú značku Q, ktorá pre zákazníka predstavuje prísľub kvality služieb a zároveň je ocenením práce všetkých zamestnancov organizácie pôsobiacej v cestovnom ruchu.

Medzi najdôležitejšie efekty systematického zvyšovania kvality služieb prostredníctvom zapojenia sa do SSKS CR patria:

  • vyššia kvalita sa prejaví vo forme spokojných zákazníkov a spokojný zákazník je prísľubom budúcich ziskov,
  • lepšie a kvalitnejšie riadenie môže ušetriť náklady,
  • kvalita zvyšuje náskok pred konkurenciou,
  • vytvorenie priateľskejšej atmosféry na pracovisku a z toho vyplývajúci stabilnejší pracovný kolektív, menšia fluktuácia personálu a eliminácia stresujúcich situácií,
  • kvalita má marketingovú hodnotu,
  • dlhodobá a systematická starostlivosť o kvalitu môže prilákať viac zákazníkov ako drahá reklama.


30.4.2016 20:49:37 - aktualizované 13.6.2016 8:06:42 | prečítané 0x
 
 
Publikační a redakční systém Public4u © 2000-2017
load